MTV vydělává na reality show
Kostýmy znázorňující postavy z pořadu, který přináší zážitky skupiny osmi mladých Američanů a Američanek většinou italského původu zajímajících se jen o posilování, solária, módu, alkohol a diskotéky, letos patří v USA k nejpopulárnějším. Stanice tak může získat zajímavý podíl z téměř miliardy dolarů, jež dospělí Američané podle odhadů letos za kostýmy utratí.
Manažeři společnosti Viacom, jíž stanice MTV patří, přitom nenechali nic náhodě. Při schvalování kostýmu jedné z nejpopulárnějších postav Pařby v Jersey Shore, Nicole Polizziové známější pod přezdívkou Snooki, zcela vážně řešili délku sukně a výšku paruky. Snooki totiž kromě nepříliš ortodoxního vkusu v odívání proslula vysoko vyčesanými vlasy a sukněmi tak krátkými, že často více ukazují, než zakrývají. Kromě Polizziové posloužily jako vzor pro kostýmy ještě další dvě postavy show - svalovci Mike a Paul posedlí cvičením, solárii a snahou vypadat jak ze škatulky. V jejich případě se tvůrci kostýmů museli vypořádat s dokonalou imitací svalů a v případě Paula i jeho silně nagelovaným účesem.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Za 1. čtvrtletí roku 2024 rozšířila ČNB „zlatý poklad“ o dalších téměř 5 tun
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři