Prima zvýší cenu reklamy
Na konferenci Forum Media 2010 to v Praze řekl obchodní ředitel Primy Martin Konrád. Konkurenční stanice Nova zatím cenovou politiku rok 2011 nezveřejnila, avšak podle jejího obchodního ředitele Jana Řeháka lze v případě zvýšení poptávky očekávat růst ceny reklamy. V loňském roce hospodaření tuzemských televizí negativně ovlivnil propad trhu s televizní reklamou až o 30 procent.
Zvýšit ceny reklamy se od ledna příštího roku televize Prima podle Konráda rozhodla kvůli tomu, že sledovanost této stanice i reklamní trh od podzimu vykazuje známky oživení a také vyhlídky na příští rok jsou poměrně optimistické. "Rozhodli jsme se pro příští roku cenu (reklamy) navýšit o deset procent," prohlásil Konrád, který upozornil, že ceny televizní reklamy delší dobu stagnovaly či vykazovaly pokles.
Průměrná denní sledovanost tuzemských televizních stanic v září vzrostla o deset procent, v meziročním srovnání byla o dvě procenta vyšší. V měsíční sledovanosti televizí si v září nejvíce polepšila Nova. Dařilo se také Primě, která ve sledovanosti předstihla veřejnoprávní ČT1.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Za 1. čtvrtletí roku 2024 rozšířila ČNB „zlatý poklad“ o dalších téměř 5 tun
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři