Dell v ofenzívě
Nosný slogan "You can tell it‘s a Dell" se na zveřejněných prototypech inzerátu objevil minulý týden spolu s obrázkem a několika řádky textu. V něm se má – narozdíl od dosavadní praxe – objevit humor. Firma protentokrát upustila od obvyklého zaměření na cenu a rozhodla se pracovat na posílení image. Jestli se bude česká verze sloganu také rýmovat na "dell", se zatím neví.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Za 1. čtvrtletí roku 2024 rozšířila ČNB „zlatý poklad“ o dalších téměř 5 tun
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři