Kampaň má změnit postoj k seniorům
Jejím cílem je vymezit se proti diskriminaci seniorů, připomenout hodnoty, které stáří přináší, a probudit o staré lidi zájem. Zaznělo to na tiskové konferenci k zahájení kampaně.
"Pokud se u nás mluví o seniorech, pak jen v negativním slova smyslu," řekla ředitelka Elpidy Plus Bronislava Hilliová. Upozornila přitom na některé diskusní skupiny na Facebooku či dalších sociálních fórech či nedávnou předvolební kampaň, kde se objevil klip Přemluv bábu.
Kampaň, kterou pro pořadatele vytvořila reklamní agentura VCCP, se snaží negativní postoje zvláště mladších lidí k seniorům změnit. Podle Natálie Sahulové z VCCP se je snaží ukázat jako lidi, kteří se o mladé lidi v dětství starali, kteří je mají rádi a které naopak mají mladí lidé rádi. Bude zahrnovat inzerci ve více než 30 denících a časopisech, billboardy, reklamu v pražských tramvajích či ve vlacích, internetové diskuse či virální videovou kampaň na internetu. Ta by měla uživatele internetu dovést na stránku www.mluvmeostari.cz, která bude spuštěna na počátku října. Prozatím bude kampaň trvat po celý říjen. O tom, zda bude pokračovat, se rozhodne po jejím vyhodnocení.
Kampaň podpořily instituce jako například Výbor dobré vůle Nadace Olgy Havlové či Informační centrum OSN, ale i známé tváře z řad herců a zpěváků.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
06.05.2024 Distributoři EG.D a Bayernwerk spustili projekt...
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
Okénko investora
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
První měsíc 2. čtvrtletí je za námi a zlato si stále udržuje solidní pozice nad 2 300 USD / Oz
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jak globální oteplování zatěžuje světové odvodňovací systémy?
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři