CME mediálním partnerem Golden Drumu
Nejdůležitější reklamní akce bývalého východního bloku a druhý největší mezinárodní reklamní festival v Evropě se uskuteční ve dnech 6. – 9. října 2010 ve slovinské Portoroži. Hlavním tématem letošního ročníku je Reconstruction, tedy snaha podpořit po těžkém loňském roce odvahu reklamního odvětví nadále se rozvíjet a povzbudit optimismus a nadšení. Hlavním mediálním partnerem této významné akce v oboru komunikace a reklamy, je mediální skupina CME a stanice z jejího portfolia.
„Budoucnost reklamy byla zpochybněna. Bez ohledu na to, co říkají cynikové, se náš obor chystá vstoupit do zlaté éry,“ prohlásil sir John Hegarty, klíčový řečník prvního festivalového dne a kreativní ředitel britské reklamní agentury Bartle Bogle Hegarty, která je zodpovědná za nejvýraznější reklamní kampaně za posledních třicet let. Festival Golden Drum je určen především zemím střední a východní Evropy. Letos přivítá na 1500 účastníků a na programovém kongresu, který zahrnuje proslulou Golden Drum kreativní akademii, vystoupí více než 50 přednášejících z celého světa. Přihlášené příspěvky budou soutěžit v 9 skupinách – film (TV, TV a filmová promo, internet), tisk, outdoor, rádio, design & umělecký směr, interaktivní, média, PR, reklamní kampaně – a v samostatné soutěži o nejlepší plakát na dané téma. Všichni finalisté navíc získají výhradní právo k soutěži o ICAC (CUP) ocenění.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Za 1. čtvrtletí roku 2024 rozšířila ČNB „zlatý poklad“ o dalších téměř 5 tun
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři