Baumax v SR přichází s novým trendem
Krizí nenaplněný vzestup zákaznických aktivit nutí hobby markety zamýšlet se nad novými obchodními koncepcemi. "Na základě marketingových průzkumů a jejich dlouhodobých analýz jsme zjistili, že se povaha zákazníků a jejich potřeby mění. Ti jsou v dnešní době daleko náročnější, než tomu bylo v minulosti. Ví, co mohou za danou cenu požadovat a jsou také citliví na jakákoliv marketingová lákadla." říká Marek Šulc, marketingový ředitel společnosti bauMax pro ČR i SR.
Baumax dlouhodobě sledoval změny v nákupním chování konzumentů a výsledkem je nová maloobchodní strategie, která však stojí na tradičním a nijak překvapivém motivu nízkých cen. Baumax chce však snížené ceny nabízet trvale, ne jen v podobě nárazových akcí, jak tomu bývá tradičně. Jde o snížení 10 000 cen, které se bude týkat slovenských zákazníků. O orientaci na cenovou image celkem jasně vypovídá slogan „bauMaximálně nízké ceny“.
Zákazníci dále uváděli požadavky na kvalitní produkty, šíři sortimentu a především další doplňkové služby, na které bauMax zareagoval úpravou své nabídky a rozšířením nadstandardních služeb. Nově nabízí službu Drive In, šití záclon a závěsů na míru či možnost plánování koupelen v 3D formátu.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Za 1. čtvrtletí roku 2024 rozšířila ČNB „zlatý poklad“ o dalších téměř 5 tun
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři