Online hlásí o čtvrtinu vyšší příjmy
Zadavatelé utratili nejvíce peněz v květnu, celých 450,6 milionu korun. Inzerci táhly především vrcholící kampaně politických stran před parlamentními volbami. V červnu výdaje proti květnu klesly o 17,5 procenta na 371,6 milionu Kč. Do první trojky podle segmentů se dostaly nabídky zájezdů. Zhruba 70 procent reklamních příjmů minulý měsíc inkasovaly společnosti Seznam.cz, Centrum Holdings a Mafra. Tuzemské internetové servery v červnu navštívilo 5,35 milionu Čechů, což je o čtyři procenta méně než v květnu. Počet zobrazených stránek klesl o 11 procent na 6,35 miliardy. Nejnavštěvovanější byly servery Seznam.cz, Novinky.cz a iDNES.cz.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
17.05.2024 Nejlepší Samsung v Česku extrémně zlevnil,...
17.05.2024 Česká auta v zahraničí: Úspěchy solidní reputace..
06.05.2024 Distributoři EG.D a Bayernwerk spustili projekt...
Okénko investora
Michal Brothánek, AVANT IS
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Průlomové partnerství: Microsoft a Stockholm Exergi budou dekarbonizovat
Miroslav Novák, AKCENTA
Štěpán Křeček, BHS
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři