iMagazíny mají úspěch
"Tuzemská zastoupení věhlasných mezinárodních firem objevují iMagazín jako nový způsob, jak oslovit klienty, veřejnost nebo vlastní zaměstnance. Tento progresivní formát umožňuje klasické „listování“, jako je tomu u tištěných médií, ale zároveň obsahuje interaktivní prvky v podobě animací, videí nebo zvuků – to vše v prostředí internetového prohlížeče," vysvětluje podstatu klientských iMagazínů obchodní ředitel Limemedia Martin Uhlíř. V současné době produkuje Limemedia klientské iMagazíny například pro Olympus, HP nabo Audi.
Limemedia produkuje klientské magazíny také pro další významné společnosti a v současné době připravuje několik nových projektů. "Stále více společností si uvědomuje, že naše moderní a neustále zdokonalované řešení nese ve srovnání s tištěnou formou nemalé úspory v nákladech na výrobu a distribuci," upozorňuje Jan Fahoun, generální ředitel Limemedia. Ani on sám neočekává, že formát iMagazínu časem vytlačí z trhu klasické formy klientských magazínů. "Myslím, že iMagazín se v čase prosadí jako všeobecně přijímané přemostění mezi webem a printem."
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Za 1. čtvrtletí roku 2024 rozšířila ČNB „zlatý poklad“ o dalších téměř 5 tun
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři