Vivantis jde na trh cestovního ruchu
Cílem nového obchodního partnerství je navýšení kapitálu agentury a posílení její pozice na tuzemském trhu. Vivantis novou akvizicí doplnil své stávající portfolio internetových obchodů nabízejících například parfémy, kosmetiku, šperky, hodinky či produkty pro zdraví.
Cestovní agentura New Travel.cz se řadí mezi přední české prodejce zájezdů na internetu. V rámci nového partnerství poskytla společnost Vivantis agentuře několikamilionovou půjčku, která jí usnadní další rozvoj a pomůže k rychlejšímu ekonomickému růstu. Do konce roku cestovní agentura plánuje podstatně rozšířit stávající nabídku produktů, zefektivnit své služby a zkvalitnit komunikaci se zákazníky.
"Plně si uvědomujeme, že oblast cestovního ruchu nyní zažívá krizi. Přesto tento segment trhu považujeme z dlouhodobého hlediska za zajímavý, zejména pak v rámci internetového prodeje,"uvedl Martin Rozhoň, ředitel společnosti Vivantis, která provozuje například e-shopy Parfemy.cz, Hodinky.cz, Sperky.cz, Krasa.cz, Prozdravi.cz či Nakupnicentrum.cz. "Díky vstupu do cestovní agentury se nám podařilo efektivně diverzifikovat portfolio firmy, účelně jsme přitom využili volné finanční prostředky. Naše rozhodnutí samozřejmě podpořil fakt, že NewTravel.cz dynamicky rostl i v době, kdy celkový trh klesal," doplnil Rozhoň, který je přesvědčený, že se nejednalo o poslední akvizici společnosti Vivantis v letošním roce.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Za 1. čtvrtletí roku 2024 rozšířila ČNB „zlatý poklad“ o dalších téměř 5 tun
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři