Přísněji na reklamu v centru Prahy
Přísnější pravidla budou také platit při umísťování reklamních plachet na opravované domy. Nařízení vstoupí v platnost od 1. října.
Podnět na změnu vzešel z radnice Prahy 1. Jejímu vedení totiž vadí, že je v současné době možné, aby po dobu platnosti stavebního povolení byla na plášti budovy vyvěšena reklamní plachta. Ta pak často pouze zakrývala špatný stav domu. Podnikatelé také využívali nedokonalost nařízení a reklamu na dům umísťovali i při nepatrných stavebních úpravách, které protahovali. "Reklama bude moci být pouze na plachtách a přívěsech na lešení umístěném na přilehlé komunikaci," uvedl Blažek. Stavebník tak bude muset s majitelem chodníku, kterým je většinou magistrát nebo městská část, uzavřít nájemní smlouvu. Díky ní pak může úřad způsob reklamy omezit.
Rozšíří se také platnost nařízení, které zakazuje vylepování plakátů nebo vyvěšování reklamy mimo provozovny. Dosud platilo na území Pražské památkové rezervace, nově se bude vztahovat i na Legerovu, Mezibranskou a Sokolskou ulici, po kterých vede pražská magistrála. Rozšíření má především omezit množství reklamy zavěšené nad vozovkou.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
29.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz