Grand prix pro AMI Communications
Na hlavní oborové soutěži v public relations Česká cena za PR si tato kampaň odnesla Grand prix. Velký úspěch měly i kampaně Nenecháme se oškubat od Ewing PR pro Minoritní akcionáře ArcelorMittal Ostrava a kampaň na podporu Spořícího účtu Genius Plus od Ogilvy PR, které posbíraly první místa ve dvou soutěžních kategoriích.
V počtu získaných ocenění vystoupala na pomyslný stupínek vítězů Ogilvy PR, které se dostalo celkem devět ocenění. Druhou byla AMI Communications se šesti cenami, po třech cenách putovalo do agentur AC&C, Euro RSGC PR a Stance Communications, dvě ceny si odnesly Bison & Rose, Ewing PR, Native PR a PR.Konektor a po jedné Bílý Medvěd PR, DataConsult, Impact PR, PRAM Consulting a také firmy ČEZ a Siemens. Z hlediska efektivity byly nejúspěšnější agentury DataConsult a Ewing PR. Získaly stejný počet ocenění jako podaly přihlášek. V soutěži bylo rozdáno celkem 38 cen, přihlášených kampaní bylo 95. Soutěžních kategorií bylo celkem 16, a to pět základních, osm doplňkových a tři speciální.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Za 1. čtvrtletí roku 2024 rozšířila ČNB „zlatý poklad“ o dalších téměř 5 tun
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři