Německá reklama jede k MS naplno
"Už je to tady! Roh! Pracka! Gól!" láká výrobce žrádla pro domácí miláčky Fressnapf fotbalové fanoušky z řad milovníků zvířat. Pro "Haf-haf mistrovství" frčí psi v tradičním německém černobílém trikotu a s černo-červeno-žlutými návleky na prackách jako "nejvěrnější fanoušci Německa" s plyšovými míči v boudách, sloužících jako branky, píše agentura DPA.
Na lidské potřeby v době poločasu zápasů epochálního MS zase myslí řetězec Edeka/Reichelt: Pod titulkem "Edice k MS" nabízí se zvýrazněním "Novinka! Novinka!" třívrstvý toaletní papír "s vůní fotbalového trávníku", a to za pouhé 1,99 eura (asi 51,60 Kč).
Reklamní profíci letos necouvnou před žádnou kuriózní myšlenkou. "Gumový orel Fritz" shlíží z prospektů řetězce Karstadt Sports sice poněkud zaraženě, jako by měl hned po předkole přijít pro Německo prodejní konec. Ale kdo si věří nebo se cítí na to, aby si na veřejnosti nasadil metr vysoký černo-červeno-žlutý klobouk nebo obří paruku od obchodního řetězce Real, musí projevit trochu ironie nebo čtveráctví.
Němečtí reklamní stratégové ale nehledě na své navýsost mnohostranné nápady neočekávají podle vlastních údajů s mistrovstvím světa v Jižní Africe takový obrat jako před čtyřmi roky, kdy se turnaj hrál v jejich vlastní zemi. "Pro reklamu v médiích nebude kvůli MS propagační rozpočet narůstat, to znamená v zásadě žádné dodatečné náklady," řekl DPA mluvčí ústředního svazu německé reklamní branže Volker Nickel.
Mezitím se už zaktivizovala také protiscéna. Hotelový řetězec Sorat se uchází o dámskou klientelu nabídkou "únikového balíčku z MS pro ženy". Místo hromadného sledování zápasů na obřích obrazovkách pod otevřeným nebem s mužskými davy řvoucími "góóól" obdrží dámy po příjezdu do hotelu vstupenky do kina na filmy Sex ve městě 1 a 2 a v koupelně najdou "beauty-košík" s kosmetikou.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Za 1. čtvrtletí roku 2024 rozšířila ČNB „zlatý poklad“ o dalších téměř 5 tun
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři