Německé on-line pojišťovny zadávají reklamu hlavně na pojištění aut (Zajímavost)
Na reklamním trhu digitálních pojistitelů v Německu se i nadále soustředí pozornost na pojištění motorových vozidel. Podle analýzy výzkumné společnosti Research Tools tvoří tento segment většinu mediální komunikace s takřka dvoutřetinovým podílem (63 %).
Poté následuje spíše image reklama, například s výčtem produktovými řad, se zastoupením 12 % a zdravotní pojištění s 10% podílem na celkovém inzerovaném objemu. V současné době zadává reklamu na své produkty 11 až 17 on-line pojišťoven (mezi červnem 2022 a květnem 2023 to bylo konkrétně 14 pojišťovacích ústavů s přímým odbytem).
Sezónní objemová špička jednoznačně připadá na podzim, což je způsobeno vysokým podílem reklamy na pojištění motorových vozidel (období s výročím pojištění největšího podílu aut). Reklamní sdělení se šíří především prostřednictvím internetu a televize, polovina z 10 největších inzerentů zesiluje svůj reklamní tlak prostřednictvím reklamních televizních spotů. Spíše výjimečně využívají poskytovatelé reklamu v rozhlase nebo časopisech. V období mezi červnem 2022 a květnem 2023 investovali tito pojistitelé v Německu do reklamy celkem 35 milionů EUR.
Kromě toho je podle Research Tools patrná rostoucí koncentrace. Zatímco před 2 lety se 3 největší inzerenti podíleli na celkovém objemu reklamy 54 %, v současném období to bylo již úctyhodných 65 %. V čele žebříčku výdajů stojí tyto tři hráči: DFV Deutsche Familienversicherung, Friday a Huk24. V rámci žebříčku objemu investuje 7 poskytovatelů on-line pojištění do své mediální komunikace během 12 měsíců více než milion EUR.
oPojištění.cz
informace ze světa pojištění a risk managementu
Zpravodajský portál, který poskytuje komplexní zpravodajství ze světa pojištění a risk managementu. Denně přináší aktuální zprávy o vývoji pojistného trhu, odborné analýzy, informace o nabízených pojistných produktech a rozhovory s významnými osobnostmi pojišťovnictví.
Více informací na: www.opojisteni.cz
Poslední zprávy z rubriky Pojištění:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.10.2024 Inflace nezmizí. I 2,2 % vás v čase může…
26.09.2024 Technologický gigant Intel na kolenou! Co…
24.09.2024 XTB představuje Zlatana Ibrahimoviće jako…
Okénko investora
Ali Daylami, BITmarkets
Trump vs. Harris: komu majitelé kryptoměn coby voliči dají radši hlas?
Radoslav Jusko, Ronda Invest
Petr Lajsek, Purple Trading
Mgr. Timur Barotov, BHS
Miroslav Novák, AKCENTA
Utlumená aktivita v tuzemském výrobním sektoru pokračuje – PMI (září 2024)
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Ocelářská krize v Číně: Ceny železné rudy čelí prudkému oslabení
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Okénko finanční rady
Tomáš Rosenkranc, Ušetřeno.cz
Kdy se vyplatí refinancovat hypotéku: Tipy pro správné rozhodnutí
Jiří Sýkora, Swiss Life Select
Swiss Life Hypoindex říjen 2024: Úroky hypoték se pevně zabetonovaly nad 5 %
Iva Grácová, Bezvafinance
Finanční gramotnost v digitální éře: Na co si dát pozor při používání online bankovnictví?
Miren Memiševič, Skupina Klik
Lukáš Raška, Portu
Nejdéle se vydělává na nový byt v Praze. Potřeba je 14,4 ročních platů
Martin Steiner, BNP Paribas Cardif Pojišťovna
Pojištění schopnosti splácet jako rezervní kolo na dlouhé cestě jménem hypotéka