Vodafone se chce z gruntu změnit
Definicí nové identity byla pověřena agentura The Partners (WPP), která zvítězila ve výběrovém řízení oproti čtyřem dalším nejmenovaným firmám. Agentura se nyní začlení do týmu Vodafone, který koordinuje práci ostatních WPP agentur pro mobilního operátora. Prvním úkolem agentury bude „vyhodnotit globální brand identitu Vodafone spolu s metodickými pokyny a doporučit změny.“ Celá aktivita následuje po zveřejnění konceptu Everything Everywhere, korporátního zastřešujícího brandu, který sdružuje Orange a T-Mobile.
V médiích se objevily spekulace o tom, že výsledkem bude značka se silnou orientací na zákazníka, která vyvine zvýšený tlak na konkurenci. Vodafone zdvojnásobil v účetním roce do 31. března své zisky před zdaněním z hodnoty 4,2 miliardy liber na 8,7 miliardy liber v roce 2010. Britské příjmy ovšem za stejnou dobu poklesly o 7%.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Za 1. čtvrtletí roku 2024 rozšířila ČNB „zlatý poklad“ o dalších téměř 5 tun
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři