MFD: Televize začne vysílat pořady se skrytou reklamou
PRAHA (MEDIAFAX) - Reklamy na televizních obrazovkách brzy přibude. Nepůjde však o klasickou reklamu, ale o dříve zakázanou reklamu skrytou uvnitř pořadů, píše v úterním vydání deník MF DNES.
Od června tuto reklamu povoluje novela zákona o audiovizuálních mediálních službách, uvádí list.
Firmy si tak budou moci koupit umístění svých výrobků třeba v televizním seriálu. Divák pak uvidí značky automobilů, potravin či elektroniky, které používají hlavní hrdinové. Nebo moderátor Jan Kraus bude moci ve své talk show legálně nalévat minerálku z lahve určité značky, popisuje MF DNES.
Televizní stanice si od toho slibují slušné příjmy. Cena takové reklamy totiž může být až několik set tisíc za díl. Pořady však podle MF DNES budou muset být jasně označené.
Zdenek Michora, michora@mediafax.cz
TNBiz.cz - Zprávy TNBiz jsou zpravodajským kanálem Televize Nova, TN.cz společnosti CET 21. TN.cz přináší zpravodajství z domácí i zahraniční ekonomiky a politiky.
Poslední zprávy z rubriky Finance:
Přečtěte si také:
Prezentace
29.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz