Bonaqua už nechce být Emotion
Všechny ochucené varianty minerální vody Bonaqua se budou prodávat pod jednotnou mateřskou značkou. Z trhu tak zmizí řada Bonaqua Emotion, která obsahovala příchutě bílá broskev s aloe vera a jablko s vlákninou.
Společnost Coca-Cola Slovenská republika se přívlastku Emotion zbavila, aby posílila základní značku Bonaqua. "Má z naší strany hlavní podporu, vzhledem k tomu, že pramení v pohoří Považský Inovec, je na slovenském trhu doma a spotřebitelé ji více znají," zdůvodnila změnu PR manažerka firmy Coca-Cola Zuzana Svobodová.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
17.05.2024 Nejlepší Samsung v Česku extrémně zlevnil,...
17.05.2024 Česká auta v zahraničí: Úspěchy solidní reputace..
06.05.2024 Distributoři EG.D a Bayernwerk spustili projekt...
Okénko investora
Michal Brothánek, AVANT IS
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Průlomové partnerství: Microsoft a Stockholm Exergi budou dekarbonizovat
Miroslav Novák, AKCENTA
Štěpán Křeček, BHS
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři