Nejčtenější zpravodajský web v Británii zůstane zdarma
Britský vydavatel Daily Mail & General Trust (DMGT) sa zapojil do debaty o zpoplatnění obsahu na webu. „Čtenáři nebudou platit za běžné zprávy na webu,“ řekl Martin Clarke z DMGT. Zpoplatněné budou jen mobilní aplikace a obsah, který považuje vydavatelství za specifický. Dodal také, že reklamní strategie DMGT dokáže přinést více peněz než zamknutí obsahu.
Webstránka deníku Daily Mail je v auditu návštevnosti britských webů na prvním místě. Za únor zaznamenala průměrnou denní návštěvnost 2,27 miliónu návštevníků. Za celý měsíc tak dosáhla 36,2 miliónu unikátů. Ještě v prosinci držel první příčku web Guardian.co.uk, třetí je nyní Telegraph.co.uk.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Za 1. čtvrtletí roku 2024 rozšířila ČNB „zlatý poklad“ o dalších téměř 5 tun
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři