K Woodsovi promlouvá mrtvý otec
V pochmurně laděném spotu pro výrobce sportovního oblečení Nike, který například stanice Fox News označila za jeden z nejpodivnějších v historii televizního vysílání, totiž ke slavnému sportovci promlouvá jeho mrtvý otec. Slova Earla Woodse, který zemřel v roce 2006 a který měl také pověst sukničkáře, se přitom jakoby vztahují k nedávné aféře jeho syna. "Chci zjistit, co sis myslel. Chci zjistit, jak se cítíš. A jestli ses z toho poučil," říká Woodsův otec na archivní nahrávce. Kamera přitom ve statickém černobílém záběru zabírá golfistův vážný obličej.
Odbornice na reklamu Barbara Lippertová v televizní stanici CBS označila spot za intenzivní, strašidelný a cynický. "Pohled na něj tak trochu nahání hrůzu. Nevíte, kde vlastně je, jestli na jiném světě nebo jinde," uvedla. Společnost Nike ale podle ní může být spokojená, protože se o reklamě bude hodně mluvit. Špatně ale podle ní z reklamy nevychází ani golfista. "Myslím, že pro Tigera je to zcela skvělé. (Reklama) jej rehabilituje, aniž by musel říct jediné slovo," řekla.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Za 1. čtvrtletí roku 2024 rozšířila ČNB „zlatý poklad“ o dalších téměř 5 tun
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři