Škoda Auto partnerem Tour de France
Na prodloužení smlouvy, jež měla letos vypršet, se firma dohodla se společností A.S.O., majitelem práv. Škoda bude nadále patronem bílého trikotu pro nejlepšího jezdce do 25 let. "Naše angažmá s vrcholným projektem světové cyklistiky je i nadále jedním z pilířů naší sponzoringové strategie, která se zároveň stala výtečnou bází pro navazující projekty na jednotlivých národních úrovních," uvedl mluvčí firmy Martin Lauer v tiskové zprávě. Škoda podporuje i další cyklistické akce, včetně domácího seriálu pro širokou veřejnost Kolo pro život, a také osm profesionálních cyklistických týmů.
S organizátory Tour firma spolupracuje od roce 2004. Na jejím základě přepravují každoročně servismany, pořadatele a novináře během závodu vozy Škoda a reklamy společnosti se staly nedílnou součástí obrázků z Tour. Podnik dohodu uzavřel s cílem proniknout více do povědomí Francouzů i obyvatel dalších zemí, kde je cyklistika velmi sledovaná, jako jsou Španělsko nebo Itálie.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Mgr. Timur Barotov, BHS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz