CPress vydal magazín o Facebooku
Sází na početnou skupinu příznivců a uživatelů Facebooku v České republice, kterých je podle vydavatelství asi 2,4 milionu. Časopis vyšel zatím jednorázově. Pokud ale bude o náklad ve výši 50 tisíc výtisků zájem, bude firma uvažovat o periodickém vydávání.
"Zatím je to jednorázová záležitost. S vydáváním speciálů máme docela dobré zkušenosti a už několikrát se nám ale stalo, že ze speciálu se stal nový periodicky vydávaný časopis," řekl šéfredaktor časopisu Computer Pavel Nygrýn, jehož redakce číslo o Facebooku připravila.
K vydání časopisu vydavatelství přimělo to, že se řada uživatelů komunitní sítě obracelo na CPress Media s mnohými dotazy. "Pro ty, kteří již s Facebookem mají nějaké zkušenosti, jsme pak připravili řadu fíglů a pokročilých tipů," uvedl ředitel médií vydavatelství CPress Media Michal Politzer.