CME: BOA/ML vůči CEE odkládá růžové brýle: Nepřeceňujte tempo oživení
E15 uvádí s odvoláním na agenturu TNS Media, že TV Nova klesly ceníkové reklamní příjmy v lednu a únoru meziročně o 9,5 % na 1,7 mld. Kč. Prima zaznamenala meziroční pokles o 6 %. „Aktuálně jednají stanice o slevách na jarní sezónu,“ uvádí E15. „Je třeba zdůraznit, že ceníkové sazby reklamy mohou být velmi zavádějící, jelikož pro televize jsou podstatné ty skutečné (po slevách). Navíc CME nesnižovalo ceníky na začátku roku 2009, jelikož nepočítalo s takovým poklesem trhu. Je tedy klidně možné, že skutečné reklamní příjmy ve 2010 vzrostly, jelikož vše záleží na velikosti slev (navíc 1. kv. není významný). My čekáme meziroční růst o 4-6 %,“ komentují analytici Kminek a Kramule z ČS. „V případě ČR očekává letos CME růst reklamního trhu o 6 %. Náš odhad se pohybuje okolo 2 %, přičemž jakýkoli růst bychom vnímali pozitivně. V prvním pololetí roku však zřejmě ještě dojde k dalšímu meziročnímu poklesu trhu,“ dodává Patrick Vyroubal. Dnes upravili doporučení pro CME analytici BoA/ML: Cílová cena byla snížena z 37 na 35 USD, rovněž doporučení bylo sníženo ze stupně... Nové doporučení a jeho důvody najdete na iPOINT |
Poslední zprávy z rubriky Akcie v ČR:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Za 1. čtvrtletí roku 2024 rozšířila ČNB „zlatý poklad“ o dalších téměř 5 tun
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři