Příjmy z internetové reklamy stouply
V samotném únoru se ale meziroční růst zcela zastavil. Uvedli to zástupci Sdružení pro internetovou reklamu na tiskové konferenci. V loňském posledním čtvrtletí se příjmy z reklamy na webech zvýšily o dvě pětiny na 1,24 miliardy korun. V únoru nejvíce na internetovém trhu inkasoval Seznam, který utržil za zobrazovanou inzerci 95 milionů Kč. Následují Centrum Holdings se 46 miliony Kč a skupina Mafra s 39 miliony.
Nejvíce za internetovou reklamu utráceli prodejci automobilů, a to téměř 35 milionů Kč, následují poskytovatelé zpracování dat a webových služeb s téměř 30 miliony Kč a telekomunikační firmy s útratou 27 milionů korun. Stále více uživatelů si do počítače instaluje aplikace na blokování reklamy. Od května 2008 do loňského podzimu se jejich podíl zvýšil ze šesti na devět procent.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Za 1. čtvrtletí roku 2024 rozšířila ČNB „zlatý poklad“ o dalších téměř 5 tun
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři