Phillips-Van Heusen se dohodl na koupi Tommy Hilfigera za tři miliardy dolarů
NEW YORK (MEDIAFAX) - Oděvní firma Phillips-Van Heusen se dohodla na koupi módní značky Tommy Hilfiger od londýnské společnosti Apax Partners za tři miliardy dolarů. Uvedla to v pondělí agentura Reuters s tím, že Phillips-Van Heusen tím chce zvýšit svou pozici v Evropě a Asii.
Phillips-Van Heusen, který již nyní vlastní značky jako Calvin Klein a Izod, očekává, že akvizice značky Tommi Hilfiger přinese zvýšení tržeb o 20 až 25 centů na akcii ještě v tomto fiskálním roce. Vedení oděvního domu Phillips-Van Heusen navíc očekává, že v příštím fiskálním roce díky nové značce vykáže růst zisku o 75 centů na akcii až na jeden dolar na akcii.
"Tommy Hilfiger vyhovuje všem naším akvizičním kritériím, je to silná značka, má výborný management, je vysoce ziskový s očekávání dalšího růstu tržeb a soustředí se na růst na mezinárodním trhu," uvedl Emanuel Chirico, výkonný ředitel společnosti Phillips-Van Heusen.
David Vandrovec, vandrovec@mediafax.cz
TNBiz.cz - Zprávy TNBiz jsou zpravodajským kanálem Televize Nova, TN.cz společnosti CET 21. TN.cz přináší zpravodajství z domácí i zahraniční ekonomiky a politiky.
Poslední zprávy z rubriky Akcie ve světě:
Přečtěte si také:
Prezentace
29.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz