Britové sledují využití webu z mobilů
Jde o první iniciativu svého druhu, která má operátorům pomoci rozvinout trh s mobilní reklamou, napsala agentura Reuters. Inzerenti by se prostřednictvím mobilních telefonů na zákazníky rádi zaměřili více, protože jim mobily nabízejí výhodu osobního nebo lokálního zacílení reklamy. Zatím se ale inzerenti drželi stranou, především kvůli nedostatku podkladů o vlivu médií v mobilech na spotřebu.
Podle IT průzkumové agentury Gartner dosáhly světové tržby v mobilní reklamě za minulý rok pravděpodobně 530 milionů dolarů. Do roku 2013 by pak mohly vyskočit na 13,5 miliardy, odhaduje Gartner. Sami mobilní operátoři znají klíčová data, jak jejich zákazníci mobily využívají. Dosud ale nebyli ochotni těchto znalostí využívat kvůli obavám ze zneužití soukromých dat.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
29.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz