Kalousek: Předvolební kampaň TOP 09 bude alternativní
PRAHA (MEDIAFAX) - TOP 09 povede předvolební kampaň alternativními způsoby, zaměří se hlavně na kontaktní kampaň s voliči a strategii dalšího nezadlužování státu, uvedl v pátek místopředseda strany Miroslav Kalousek. Do kampaně investuje TOP 09 30 milionů korun.
"Do předvolební kampaně investujeme asi 30 milionů korun, to je reální částka," uvedl Kalousek s tím, že se jedná o obnos o řád nižší, než hlavní soupeři strany, tedy ODS a ČSSD.
Kampaň povede odlišným způsobem, než její konkurenti, rozhodně se nebude překřikovat na billboardových plochách, tvrdí Kalousek. "Na to nemáme prostředky, ani to není naším cílem. Budeme volit alternativní prostředky, kontaktní kampaň, snažit se mluvit s voliči," řekl.
Samotná kampaň i její zahájení bude podle Kalouska překvapení. "Samozřejmě chystáme drobná překvapení. Nicméně, držíme se zásady, že dobrý sedlák nezadlužuje grunt," přiblížil.
TOP 09 chce podle Kalouska dělat profesionální, poctivou, racionální a konzervativní politiku. "Jsme politická strana, ne podnikatelský záměr," uzavřel.
Petra Kotvová, kotvova@mediafax.cz
TNBiz.cz - Zprávy TNBiz jsou zpravodajským kanálem Televize Nova, TN.cz společnosti CET 21. TN.cz přináší zpravodajství z domácí i zahraniční ekonomiky a politiky.
Poslední zprávy z rubriky Z domova:
Přečtěte si také:
Prezentace
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Dlouho očekávaná událost ze světa kryptoměn. Přinese další halving bitcoinu nová maxima?
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz