SOS s horskou kampaní
„Kampaň se zaměřila na kvalitu a bezpečnost zimní rekreace v České republice. Na webových stránkách spotrebitele.info, v SOS magazínu i v dalších mediích bude SOS prezentovat aktuální témata, jako například kvalita a bezpečnost sjezdovek a vleků, škody a úrazy při rekreačním lyžování a jak jim předcházet, bezpečnost a testování lyží, helem, snowboardů, kvalita občerstvení ve stáncích u sjezdovek, nákup sportovního vybavení ve slevách a v bazarech a další,“ říká tiskový mluvčí SOS Jan Mišurec. Kampaň bude provázet i soutěž o ceny.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Za 1. čtvrtletí roku 2024 rozšířila ČNB „zlatý poklad“ o dalších téměř 5 tun
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři