Sarkozy chce větší zdanění reklamy
Týkalo by se to gigantů Google, Yahoo či MSN. Sarkozy to řekl před umělci a představiteli zábavního průmyslu. Dodal také, že chce, aby se protimonopolní orgány Francie zabývaly otázkou, zda Google nezneužívá své dominantní pozice v internetovém vyhledávání.
"V současné době tyto společnosti platí daně v zemích, kde mají centrály, přestože tvoří velkou část našeho reklamního trhu," řekl prezident. Jeho slovům předcházela diskuse v tisku, zda by takové daňové příjmy neměly podporovat tvůrčí obory, které digitální revoluce poškodila. Návrhem se budou zabývat vládní úřady a vypracují pro situaci patřičnou studii.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Za 1. čtvrtletí roku 2024 rozšířila ČNB „zlatý poklad“ o dalších téměř 5 tun
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři