Yacht ukončil spolupráci s BPM
Podle ředitele Daniela Guryči je vydavatelství schopno komunikovat s mediálními agenturami i zákazníky bez prostředníka a spolupráci s BPM označil pro Strategii za „zbytečné dublování“. Jiří Lichý, výkonný ředitel mediazastoupení Big partnership media (BPM) Strategii řekl, že „Yacht si chce zkusit prodej inzerce sám“, a že BPM už jedná o náhradních titulech. BPM v tiskovém segmentu nadále zastupuje zhruba dvacítku časopisů, mimo jiné Rock&Pop nebo sportovní tituly. Do portfolia vydavatelství Yacht patří tituly Yacht, Exclusive, Caravan, Potápění a v loňském roce představený Wine & Degustation.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
17.05.2024 Nejlepší Samsung v Česku extrémně zlevnil,...
17.05.2024 Česká auta v zahraničí: Úspěchy solidní reputace..
06.05.2024 Distributoři EG.D a Bayernwerk spustili projekt...
Okénko investora
Michal Brothánek, AVANT IS
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Průlomové partnerství: Microsoft a Stockholm Exergi budou dekarbonizovat
Miroslav Novák, AKCENTA
Štěpán Křeček, BHS
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři