ČR nestihne přijmout směrnici EU
Ta má umožnit, aby se ve filmech a seriálech objevovaly jako reklama konkrétní značkové výrobky. Jde o směrnici Evropské unie, která měla být přijata do konce prosince. Poslanci ji ale na prosincovém zasedání nestihli schválit. Tvrdí, že i přes zpoždění nehrozí státu žádné sankce.
Novela by měla umožnit, aby se v televizních filmech a seriálech objevovaly výrobky konkrétních značek jako reklama. Tyto předměty by se objevovaly jako přirozená součást děje. Divák by na tuto formu reklamy měl být upozorněn v titulcích. Výjimku v propagaci tvoří tabákové výrobky a léky na předpis. Reklama také nesmí být v pořadech pro děti.
Díky novele by se měly také podnikatelům snížit poplatky za Českou televizi a rozhlas. Podnikatelé by už nově nemuseli platit zvlášť za každý mobilní telefon, který příjem vysílání umožňuje, ale platili by za všechny pouze jeden poplatek. Novela je nyní ve třetím čtení, schválena může být nejdříve v lednu.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Za 1. čtvrtletí roku 2024 rozšířila ČNB „zlatý poklad“ o dalších téměř 5 tun
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři