Nová platforma k měření reklamy
Výzkumná společnosti Information Resources Inc. představila novou platformu pro měření efektivity online reklamy a její vliv na offline prodeje. Služba vznikla ve spolupráci s výzkumnými společnostmi comScore, Dynamic Logic a [x+1], a společnostem z oblasti baleného zboží, retailu a zdravotnictví a umožňuje měřit efektivitu online kampaní. ComScore a Dynamic Logic nabízejí proprietární metody trasování a zlepšování efektivity online reklamy, například vytvořit spotřebitelské profily a učinit odhady návratnosti. Služba IRI umožňuje společnostem analyzovat chování spotřebitelů online a doručit jim reklamu na více webech. Podobný pokus učinil již v roce 2003 Yahoo a ACNielsen, když uvedli program Consumer Direct.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Za 1. čtvrtletí roku 2024 rozšířila ČNB „zlatý poklad“ o dalších téměř 5 tun
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři