Američané jsou i v krizi zelení
Podle studie uskutečněné výzkumnou společností Packaged Facts tržby amerických supermarketů z prodeje etických produktů nebo zboží přátelského k životnímu prostředí, od biopotravin po úsporné žárovky, v letošním roce stoupnou o 8,7 procenta na téměř 38 miliardy USD (659,3 miliardy Kč).
Ekologické produkty a produkty s označením bio tradičně zaujímaly místo v regálech supermarketů s výběrovým, a tedy i dražším zbožím. Stále více maloobchodních firem, jako Wal-Mart Stores a Safeway, však zvyšuje nabídku tohoto zboží a ceny některých těchto produktů již mohou konkurovat cenám konvenčních produktů. Podle odborníků globální ekonomická krize a boj proti globálnímu oteplování přiměly zákazníky mnohem více přemýšlet o svých nákupech, a to nejen finančně, ale i ekologicky. Zákazníci rovněž zjistili, že "zelené" produkty nabízejí lepší kvalitu a méně ničí životní prostředí.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Za 1. čtvrtletí roku 2024 rozšířila ČNB „zlatý poklad“ o dalších téměř 5 tun
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři