V cenách Effie bodovala Mark BBDO
Zlaté Effie získala Mark BBDO za kampaň na jogurty Müller se sloganem Tu chuť prostě mülluju v kategorii Potraviny/Nápoje a za kampaň pro Direct Pojišťovnu s názvem Zloději v kategorii Finančních služeb. Další kampaň této agentury Skutečná pomoc pro nadaci Člověk v tísni se dělila o prvenství v kategorii Sociální, ekologický a kulturní marketing s kampaní Nemyslíš, zaplatíš vytvořenou pro ministerstvo dopravy agenturou Euro RSCG. Tato agentura získala v této kategorii i bronzovou Effie za kampaň Mnichovská dohoda propagující výstavu Republika v Národním muzeu, která bodovala například na mezinárodním festivalu Cannes Lions.
Úspěšně si vedla v letošním ročníku i agentura Wundermann, která získala zlatou Effie v kategorii Výrobky dlouhodobé spotřeby za zaváděcí kampaň nové verze kancelářského programu Microsoft Office pro malé firmy. Stříbrnou cenou Effie pak byla oceněna ještě její kampaň Slož si Coolkeg pro Pivovary Staropramen.
Dvě Effie získala také agentura Young&Rubicam. Stříbrnou za kampaň Buřinku chce každý pro Českou spořitelnu a bronzovou za kampaň Abeceda pro dětské jogurty Kostíci. Po jedné Effie získaly agentury Mather Communications a Konektor.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz