Tržby JCDecaux klesly o 12,1 procenta
Společnost současně dodala, že zatím nevidí známky oživení na reklamním trhu, i když se letos v létě trh zřejmě již odrazil ode dna. Za celý rok počítá s poklesem tržeb o 12,5 procenta. Společnost však vylepšila svůj výhled provozní marže, tedy podílu provozního zisku na tržbách, na celý rok a očekává, že bude lepší než doposud uváděných 18 procent. Důvodem jsou hlavně nižší náklady. Loni provozní marže činila až 25,4 procenta. Firma dodala, že k poklesu tržeb přispěly všechny tři hlavní divize a většina regionů. Ve Francii a Číně se však v září začala situace mírně zlepšovat, napsala agentura Reuters.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Za 1. čtvrtletí roku 2024 rozšířila ČNB „zlatý poklad“ o dalších téměř 5 tun
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři