Nova drží pozici lídra
TV: Nova a Nova Cinema dosáhly v prime time podílu na sledovanosti 52,82 % v cílové skupině 15-54. Přestože celodenní share ostatních TV ve srovnání s obdobím před pěti lety několikanásobně vzrostl, televizní kanály Nova a Nova Cinema si dál drží pozici lídra na českém televizním trhu. Za celý den docílily v cílové skupině 15 - 54 podílu na publiku 45,84 %. Ve třetím čtvrtletí roku 2009 činil průměrný celodenní share kategorie ostatních TV bez Novy Cinemy v cílové skupině 15-54 20,55 %, tedy téměř trojnásobně víc, než tomu bylo v roce 2004, kdy byl pouze 6,93 %.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Za 1. čtvrtletí roku 2024 rozšířila ČNB „zlatý poklad“ o dalších téměř 5 tun
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři