Trh on-line reklamy v Německu roste
Uvedlo to dnes tamní sdružení Bitkom. Trh on-line reklamy se tak v Německu vyvíjí podobně jako ve Velké Británii, kde zaznamenává rovněž silný růst a svým objemem předstihl i reklamu v televizi.
"Reklama na internetu nikdy nebyla silnější," uvedl podle agentury Reuters viceprezident Bitkomu Achim Berg. Trh on-line reklamy by podle něj měl získat další výrazný impulz před Vánocemi. Za celý rok by tak výdaje na on-line reklamu v Německu podle něj mohly činit asi 1,5 miliardy eur (zhruba 38,3 miliardy Kč).
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Za 1. čtvrtletí roku 2024 rozšířila ČNB „zlatý poklad“ o dalších téměř 5 tun
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři