Online reklama Praze pomohla
Stojí za tím letní internetová reklamní kampaň za více než 200 tisíc dolarů (zhruba 3,4 milionu Kč). Na dnešní tiskové konferenci to uvedli zástupci agentury CzechTourism, města Prahy a pražských hotelů.
Během kampaně, která se uskutečnila od začátku června do konce srpna, si na obou portálech rezervovalo hotel či jinou službu v Praze na 40 tisíc turistů z vybraných zemí. Loni ve stejném období to přitom bylo 34 tisíc návštěvníků. Cílem bannerové kampaně bylo prezentovat Prahu jako ideální místo pro dovolenou, mimo jiné sloganem "Praha uchvátí vaše smysly“ a slevami na ubytování v řádu desítek procent.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
17.05.2024 Nejlepší Samsung v Česku extrémně zlevnil,...
17.05.2024 Česká auta v zahraničí: Úspěchy solidní reputace..
06.05.2024 Distributoři EG.D a Bayernwerk spustili projekt...
Okénko investora
Michal Brothánek, AVANT IS
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Průlomové partnerství: Microsoft a Stockholm Exergi budou dekarbonizovat
Miroslav Novák, AKCENTA
Štěpán Křeček, BHS
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři