Blesk.cz v novém
Změna přitom nepostihla pouze grafický design, ale i systém řazení zpráv či uspořádání rubrik. Novinkou je také box „Zprávy za 24 hodin“, umístěný nahoře na homepage a obsahující přehled top informací z uplynulého dne. „Zároveň jsme ale chtěli, aby změny pro čtenáře nebyly příliš radikální, aby poznali svůj starý dobrý Blesk.cz,“ říká šéfredaktor online titulů vydavatelství Ringier ČR Ivan Hamšík.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
29.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz