Nova Sport má zájem o extraligu
Novinka, která by změnila rozpis soutěže, by měla platit od října. Na Nova Sportu by potom bylo k vidění okolo 20 utkání. "Jednáme o tom, kontrakt ještě není podepsán. Ale je pravděpodobné, že se dohodneme," řekla serveru iDnes.cz Jana Obermajerová z agentury BPA, jež je výhradním marketingovým partnerem extraligy. "Jsme ve fázi výběru a jednání o konkrétních utkáních. O přenosy na Nově mají kluby zájem," dodala.
Česká televize má ve smlouvě, že bude vysílat během hracích dnů 52 zápasů, v play off, které už bude pokrývat výhradně ona, pak každý hrací den jedno utkání. Nova se však údajně zajímala také o možnost vysílat více přenosů. "Jednání probíhají už delší dobu. Nova byla vedle České televize i zájemcem o takzvaná velká vysílací práva. Je to pro ně ekonomická záležitost, má to svůj vývoj," připustila Obermajerová s tím, že Česká televize však zůstává i nadále zásadním partnerem extraligy.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Za 1. čtvrtletí roku 2024 rozšířila ČNB „zlatý poklad“ o dalších téměř 5 tun
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři