Alice Cooper propaguje šrotovné
Japonská společnost si ho vybrala, aby propagoval televizní „šrotovné“. Ve spotu od agentury TWBA Cooper předvádí tradiční život rockera, ve kterém nechybí ničení hotelových pokojů či vyhazování různých předmětů z oken. Ve videu vystupují i jeho bývalí manažeři, z nichž jeden ukazuje jizvy na různých částech těla, které utržil od „létajících“ televizorů. Na závěr pak zpěvák představuje nový způsob zacházení se starými televizními přijímači a nabádá lidi, aby je vyměnili za nové Sony Bravia. Slibuje jim přitom slevu 150 liber a záruku tři roky.
Rocková reklama na první pohled nezapadá do dlouhodobé komunikační strategie brandu Bravia. Ta je postavena na claimu „like no other“ (jako žádná jiná) a výpravných spotech od agentury Fallon. Nový Alice Cooper je ale určen výhradně pro britský trh a firma si od něj slibuje oživení prodeje televizí na ostrovech.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
17.05.2024 Nejlepší Samsung v Česku extrémně zlevnil,...
17.05.2024 Česká auta v zahraničí: Úspěchy solidní reputace..
06.05.2024 Distributoři EG.D a Bayernwerk spustili projekt...
Okénko investora
Michal Brothánek, AVANT IS
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Průlomové partnerství: Microsoft a Stockholm Exergi budou dekarbonizovat
Miroslav Novák, AKCENTA
Štěpán Křeček, BHS
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři