Alice Cooper propaguje šrotovné
Japonská společnost si ho vybrala, aby propagoval televizní „šrotovné“. Ve spotu od agentury TWBA Cooper předvádí tradiční život rockera, ve kterém nechybí ničení hotelových pokojů či vyhazování různých předmětů z oken. Ve videu vystupují i jeho bývalí manažeři, z nichž jeden ukazuje jizvy na různých částech těla, které utržil od „létajících“ televizorů. Na závěr pak zpěvák představuje nový způsob zacházení se starými televizními přijímači a nabádá lidi, aby je vyměnili za nové Sony Bravia. Slibuje jim přitom slevu 150 liber a záruku tři roky.
Rocková reklama na první pohled nezapadá do dlouhodobé komunikační strategie brandu Bravia. Ta je postavena na claimu „like no other“ (jako žádná jiná) a výpravných spotech od agentury Fallon. Nový Alice Cooper je ale určen výhradně pro britský trh a firma si od něj slibuje oživení prodeje televizí na ostrovech.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
18.12.2024 Apple iPad je rekordně levný, vyjde teď jen na 8
17.12.2024 Začínáte s kryptoměnami? Binance je ideálním…
Okénko investora
Radoslav Jusko, Ronda Invest
AI, demografie a ženy investorky. Investiční trendy pro rok 2025
Miroslav Novák, AKCENTA
ČNB v prosinci přerušila, nikoliv však zastavila cyklus uvolňování měnové politiky
Petr Lajsek, Purple Trading
John J. Hardy, Saxo Bank
Šokující předpověď - Nvidia dosáhne dvojnásobku hodnoty Applu
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Mgr. Timur Barotov, BHS
Ali Daylami, BITmarkets
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
S návratem Donalda Trumpa zlato prudce klesá. Trhy zachvátila pozitivní nálada
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Portfolio 60/40: Nadčasová strategie pro dlouhodobé investory