Komunitní weby přitahují
Minimálně jednou týdně na ně navíc zavítají tři čtvrtiny lidí využívajících internet. Vyplývá to z květnového průzkumu společnosti Mediaresearch. Nejaktivnější je v návštěvnosti komunitních webů, mezi které patří například Facebook, Myspace nebo Libimseti, věková skupina od 15 do 24 let. Téměř polovina jich navštěvuje komunitní weby několikrát denně a přibližně další třetina pak alespoň jednou za týden. Naopak respondenti starší 45 let mají oproti ostatním věkovým skupinám nejmenší zájem komunitní weby navštěvovat, ale i přesto na ně chodí nejméně jednou za týden více než polovina z nich.
"Lidé chodí na komunitní weby nejčastěji za prohlížením novinek, alespoň denně tak činí více než třetina respondentů, kteří deklarovali alespoň týdenní návštěvu komunitních webů. Druhým nejčastějším důvodem pro návštěvu komunitního webu je komunikace s jinými členy komunitního webu," uvádí průzkum.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
17.05.2024 Nejlepší Samsung v Česku extrémně zlevnil,...
17.05.2024 Česká auta v zahraničí: Úspěchy solidní reputace..
06.05.2024 Distributoři EG.D a Bayernwerk spustili projekt...
Okénko investora
Michal Brothánek, AVANT IS
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Průlomové partnerství: Microsoft a Stockholm Exergi budou dekarbonizovat
Miroslav Novák, AKCENTA
Štěpán Křeček, BHS
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři