(Kurzy.cz)
Z last minute zájezdů se kvůli pádu Tomi Tour stalo nedostatkové zboží
Ze zájezdů na poslední chvíli se stalo velmi nedostatkové zboží. Paradoxně za to může muž, který je Čechům objevil: Václav Fischer.
Tisíce lidí, kteří měli odletět k moři s cestovní kanceláří Tomi Tour, jejíž tváří byl Václav Fischer, zahltily jiné cestovky nebo agentury s požadavkem na co nejbližší odlet k moři. Některé cestovní kanceláře už začaly nabízet klientům Tomi Tour i speciální slevy.
"Problém mohou mít hlavně rodiny s dětmi, takové zájezdy skoro už nejsou," tvrdí Tomio Okamura z Asociace českých cestovních kanceláří a agentur. Nedostatek podle něj může ceny zájezdů na poslední chvíli ještě zdražit.
Celou zprávu si můžete přečíst na iDnes.cz, a to konkrétně ZDE.
Poslední zprávy z rubriky Cestování:
Přečtěte si také:
Prezentace
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
29.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz