Madonna pro Louis Vuitton
REKLAMA: Kampaň s Madonnou je připravena na sezonu podzim/zima 2009/2010. Má navázat na úspěch jarní kampaně od fotografa Stevena Meisela. Na sedmi fotografiích od stejného autora Madonna předvádí stěžejní modely z kolekce ready-to-wear, kterou pro značku Louis Vuitton navrhl Marc Jacobs. „Příprava minulé kampaně jaro/léto nás ohromně bavila, a když byla přijata s takovým nadšením, tak jsme všichni – Madonna, Steven i já – chtěli pokračovat i další sezonou,“ komentuje Marc Jacobs. „I když jsou tyto dvě kampaně velmi odlišné, mají určité společné prvky, takže je to, jako bychom dopsali jeden příběh.“ Kampaň Louis Vuitton se objeví v časopisech na celém světě v srpnu 2009 a současně bude na webových stránkách Louisvuitton.com spuštěno video ze zákulisí přípravy kampaně.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
29.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz