Jacksonův pohřeb vidělo 31 milionů lidí
Podle Nielsenova ústavu pro průzkum trhu to bylo méně lidí, než při pohřbu princezny Diany a mnohem méně, než při letošní inauguraci amerického prezidenta Baracka Obamy. V dnešním televizním světě je to podle ústavu nicméně mimořádně vysoké číslo, protože zřejmě milióny dalších lidí pohřeb viděly na obrazovkách svých počítačů. Poslední rozloučení s Michaelem Jacksonem vysílalo 18 různých amerických televizních společností včetně těch největších a kabelových.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Za 1. čtvrtletí roku 2024 rozšířila ČNB „zlatý poklad“ o dalších téměř 5 tun
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři