Cannes Lions: televizní spot Euro RSCG přivezl bronz
CENY: Mnichov je jednou ze dvou českých prací, které se na 56. ročníku mezinárodního reklamního festivalu Cannes Lions dostaly alespoň na shortlist. Druhým úspěchem je rozhlasové reklama na okna Vekra od Young & Rubicam. Ta se rovněž dostala na shortlist, z něhož už ale dál nepostoupila. Spot Mnichov zval na výstavu Republika v Národním muzeu, na které byl vystaven i originál Mnichovské dohody. Vtipná scénka s plivající uklízečkou upoutala porotu hlavně kvůli historickému kontextu – ponížení republiky a agrese nacistického Německa. Jak řekl Strategii člen filmové poroty Nicolai Stahl z Dánska, mimoevrospkým porotcům musel vysvětlit historické pozadí mnichovské tragédie a „v ten moment bylo všem porotcům jasné, že před sebou vidí práci, která musí na Čechy působit velice emotivně“. Grand Prix v kategorii Film získal spot Carousel pro Philips od nizozemské agentury DDB Tribal.
Bronzový lev v kategorii Film – Euro RSCG
Kampaň: Mnichov
Podkategorie: Entertainment & Leisure
Zadavatel: Národní muzeum
Agentura: Euro RSCG
Creative Director: Eduard Kauba
Copywriter: Filip Kukla/Pavel Friš
Production Company: Armada Films
Režisér: Jakub Hussar
Art Director: Aleš Pokorný
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
13.11.2024 Jaké je hlavní využití ekonomického kalendáře?
13.11.2024 Pojištění elektromobilů kryje specifická rizika
12.11.2024 Motorola má nový hit Black Friday, svůj…
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
S návratem Donalda Trumpa zlato prudce klesá. Trhy zachvátila pozitivní nálada
Miroslav Novák, AKCENTA
Radoslav Jusko, Ronda Invest
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Starbucks v červených číslech: Přinese vize nového generálního ředitele oživení?
Mgr. Timur Barotov, BHS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Portfolio 60/40: Nadčasová strategie pro dlouhodobé investory
Ali Daylami, BITmarkets
Trump vs. Harris: komu majitelé kryptoměn coby voliči dají radši hlas?