V Cyber Lions hned tři Grand Prix
CYBER: Kampaň „Nejlepší práce na světě“ podporující turistický zájem o australský stát Queensland od agentury CumminsNitro Brisbane získala Grand Prix i v kategorii Cyber. Velkou cenu obdržela i agentura AKQA London za propagaci Fiat's Eco:Drive a Agentura 42 Entertainment za online kampaň Why So Serious? pro film The Dark Night. Projekt na propagaci pojišťovny Direct, který přihlásila česká Mark BBDO, se nedostal ani na shortlist. Celkem v Cyber Lions soutěžilo 2205 projektů. Štědrá porota pod vedením kreativního ředitele Ogilvy North America Larse Bastholma rozdala celkem patnáct zlatých, 29 stříbrných a 33 bronzových lvů.
Současně s kategorií Cyber byla vyhlášena i interaktivní agentura roku. Stala se jí americká Goodby ze sítě Silverstein & Partners.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Za 1. čtvrtletí roku 2024 rozšířila ČNB „zlatý poklad“ o dalších téměř 5 tun
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři