Příliš drahá kampaň k eurovolbám
Největší ztrátu utrpěli sociální demokraté - podobně jako při minulých volbách před pěti lety nejméně 24 milionů korun. ČSSD na kampaň vynaložila zhruba 40 milionů korun, od státu však za hlasy dostane jen necelých 16 milionů. O mnoho lépe na tom není ani ODS. Za hlasy dostane přes 22 milionů korun, za kampaň ale zaplatila nejméně o 18 milionů více. Pouze Lidovci, kteří chtěli dát na kampaň pět milionů, za hlasy dostanou o více než 400 tisíc korun více.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Za 1. čtvrtletí roku 2024 rozšířila ČNB „zlatý poklad“ o dalších téměř 5 tun
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři