Kampaň upřednostní Birell
Agentura Mark/BBDO už připravila kampaň s konceptem Zůstaň ve hře. Ta představuje i nový design obalů s etiketami, na nichž bude upřednostněn název Birell před značkou Radegast. Kampaň, která je podpořena outdoorem, tiskovou inzercí, internetovými bannery, rádiovými spoty a POS materiály, je založena na dvou ústředních motivech, cyklistice a outdoorovém řízení. Další novinkou v komunikaci bude právě připravovaná microsite Cyklistická škola s Birellem za účasti juniorského mistra světa a Evropy na horských kolech Jardy Kulhavého.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
25.06.2024 Streamovací platformy z pohledu investora:…
21.06.2024 Ceny nových iPhonů letí dolů. Teď jsou v…
21.06.2024 Investujte a vybudujte si dodatečný příjem…
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Slabá koruna a drahé pohonné hmoty letos prodraží dovolenou. Kolik si letos připlatíme?
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Apple se stává první značkou s celosvětovou hodnotou 1 bilion dolarů
Štěpán Křeček, BHS
Ceny v zemědělství dál klesají. Data z České republiky vévodí evropským statistikám
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Ali Daylami, BITmarkets
Miroslav Novák, AKCENTA
Domácí ekonomika v 1. čtvrtletí vzrostla, ale čekala se trochu lepší čísla