Raiffeisenka cílí na mladé
Raiffeisen stavební spořitelna spouští od 1. června rozsáhlou marketingovou kampaň, kdy nabídne všem zájemcům o stavební spoření zvýhodněné podmínky uzavření smlouvy. Cílem kampaně je oslovit zejména klienty, kteří se narodili po roce 1990. Ti od stavební spořitelny získají 50% sleva na poplatku za uzavření smlouvy a dvojnásobné zhodnocení vkladů.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Dlouho očekávaná událost ze světa kryptoměn. Přinese další halving bitcoinu nová maxima?
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz