Kia poprvé s Fabrikou
Hlavní mediální kampani na model, který je v prodeji od února 2009, předcházela pre-launch komunikace formou PR a projektů na internetu. „Současná kampaň Soul je zajímavá především z hlediska kreativního zpracování – střídáním čtyř motivů v tisku a tří motivů na outdooru a také výrazným využitím netradičních médií, například internetu, mailingu a SMS, dále pak komunitního webu Facebook či reklamy na ICQ. Vše pochopitelně směřuje k oslovení nových cílových skupin a rozšířenější komunikaci s mladšími nebo potenciálními zákazníky,“ popsal kampaň Marek Vodička, Marketing Manager Kia Motors Czech. Soutěžící si mohou na stránkách Kia-soul.cz a Facebook sami vytvořit design auta nebo vyhrát iPod a mobilní telefon Samsung Soul. Kampaň, která je naplánovaná do půlky července, zastřešuje reklamní agentura Fabrika, pro kterou to je v rámci nové spolupráce se značkou Kia první zkušenost.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
29.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz